Saturday, June 09, 2007

David Lynch

Με αφορμή το εξαιρετικό πόστ του enteka
για τον παρανοϊκό κόσμο του David Lynch, και την προτροπή ενός φίλου,βάζω και εγώ το λιθαράκι και μοιράζομαι μερικά απο τα αγαπημένα soundtracks των ταινιών του Lynch

enjoy...

Blue Velvet [Angelo Badalameni] (Colosseum Records 1989)



Dune [Toto] (Edel Records 1984)



The Elephant Man [John Morris] (20th Fox Records 1980)



Mulholland Drive [Angelo Badalamenti] (Milan Records 2001)



Eraserhead [David Lynch] (Bobkind Music 1977)



Twin Peaks [Angelo Badalamenti] (Warner Bros Records 1990)



Wild at heart [Angelo Badalamenti](London Records 1990)


4 comments:

Anonymous said...

Το Blue Velvet το είδα στο Ανατόλια.Με είχε σοκάρει-εντυπωσιάσει.Στο τέλος της ταινίας πολλοί άρχισαν να χειροκροτούν ειρωνικά καθώς σε slow motion πυροσβεστικό όχημα διέσχιζε το δρόμο με τους πρωταγωνιστές παράμερα σε κατάσταση κάθαρσης.Θα τους πλάκωνα όλους στο ξύλο αν μπορούσα.Για το Wild At Heart,μάλλον στο Λάουρα,το θεωρώ ακόμα και τώρα παραμυθένιο "...δεν έτυχα κατάλληλης γονικής καθοδήγησης...)Το Twin Peaks ήταν η πρώτη μου τηλεοπτική εμμονή.Απίστευτο,παλαβό,τρομακτικό.Το ost αγόρασα από το stereodisc.Μετά την Julie Cruise στο Floating.Τι όμορφες εποχές.Σε ευχαριστώ που μου τις θύμισες:)

H2O said...

Ίσως να είμαι απο τους λίγους που πραγματικά χάρηκα τόσο πολύ το Straight Story (για πολλούς "μια κακή παρένθεση" για τον Lynch)

To Mullholand,αν και τώρα το θεωρώ εξαιρετικό, την πρώτη φορά που το είδα,αν θυμάμαι καλά στο Άστυ,ήταν η πρώτη και η τελευταία φορά που έδωσα 6 ευρώ για να κοιμηθώ :)

Και φυσικά το Blue Velvet που συμφωνώ μαζί σου με είχε σοκάρει τόσο πολύ.Το θεωρώ ακόμα το αξεπέραστο αριστούργημα του Lynch

enteka said...

το ποστ σου τέλειο. αρχίζω να το κατέβασμα :)
(ωραίο και το σχόλιο του machos k)

H2O said...

Nα σαι καλά ..εγώ σε ευχαριστω που μου έδωσες την ευκαιρία :)