Thursday, December 06, 2007

Best 2007


Best Albums 2007
No15

Charlotte Gainsbourg - 5:55
[released 24/4/2007. Vice Records]

Όσα δεν κατάφεραν οι Air ως εκτελεστές στο δικό τους "Pocket Symphony",το κατάφεραν ως συνθέτες στο άλμπουμ της γυναίκας με την πιο ομορφό μελαγχολικό πρόσωπο.Με μια φωνή που νιώθεις οτι σου ψιθυρίζει στο αυτί και τραγουδάει μόνο για σένα.Εξαιρετική και η βοήθεια όχι μονο απο τους Air αλλά και απο τον Jarvis Cocker,Neil Hannon,Τony Allen και μια άψογη παραγωγή απο τον Nigel Godrich.

4 comments:

Stratos Bacalis said...

Κι εγώ τον 50 τον έχω στα worst... Αν δεν είδες το ποστ, προτείναμε μάζωξη countdowners στο Νίξον το Σαββατόβραδο... αν θες, σε περιμένουμε! Δες το μπλογκ μου για λεπτομέρειες!

H2O said...

Το είδα και δεν σου κρύβω οτι θέλω πολύ να έρθω και στα σίγουρα θα το προσπαθήσω..να φοράω ροζ τούλια να με γνωρίσετε ? χεχεχε

Όπως και να έχει η ιδέα σου είναι πολύ καλή αλλά θα πρέπει να κουβαλήσεις και πολλούς αγαπημένους bloggers απο την Θεσσαλονίκη :)))

gone4sure said...

Charlotte ε;
Χμμμ
"The Songs That We Sing" μου αρέσει πολύ. Τα άλλα... είναι κάπως μετριασμένα και μετρημένα.
Τον καομοίρη τον 50 Cent, τον έδειρες. Εγώ πιο πολύ τον λυπάμαι αυτόν τον έρμο, πρά τον παίρνω σοβαρά.

H2O said...

Η αλήθεια είναι οτι με μερικούς καλλιτέχνες μπορεί να γίνω υπερβολικός αλλά τι να κάνουμε υπάρχουν αδυναμίες.Την Charlotte την λατρεύω ότι και να κάνει , είτε μουσική, είτε σινεμά..

Και λίγα του έσυρα, αλλά χάλια,ξεχάλια πουλάει πολύ οπότε ότι και να λέω άδικος κόπος :))