Thursday, February 22, 2007

5!


Βλέπωντας τα περισότερα μπλογκς σήμερα να εκμυστηρεύονται τα 5 πέντε πιο άκυρα περιστατικά της ζωής τους, η αλήθεια είναι οτι ζήλεψα και κοίταξα ψηλά προσεύχωντας, κάποιος να με επιλέξει.Και εκεί που απαρηγόρητος χωρίς δύναμη και όρεξη να ανεβάσω πόστ...νάτος! η προσευχή έπιασε και ο Gsus έκανε το θαύμα του και μου πασάρει την δικιά μου πεντάδα.Μπορεί τα παρακάτω για εσάς να φαίνονται αδιάφορα για εμένα όμως υπήρξαν στιγμές ζωής..

1.Αν και δεν είμαι ηθοποιός, τους καλύτερους ρόλους της ζωής μου τους έχω παίξει μέσα στα ταξί.Τί χορευτής που μόλις τελείωσα την Βασιλική Σχολή στο Λονδίνο,τί παιδί χωρισμένων γoνιών που ο πατέρας μου παράτησε την μητέρα μου για μια ισπανίδα χορεύτρια φλαμένκο και εκείνη για εκδίκηση παντρεύτηκε τον εφοπλιστή γείτονα, τί ένας απο τους πιο διάσημους φωτογράφους του National Geographic και τις περιπέτειες που είχα με τους ιθαγενείς του Αμαζονίου και άλλα πολλά.Εγώ φταίω που τους βαριέμαι αφόρητα ;

2.Έστω και αν είναι αργά θα ήθελα να ζητήσω συγγνώμη απο τον κ.Σεραφείμ, τον ψιλικατζή της γειτονιάς μου, γιατί πιστεύω οτι ο λόγος που έκλεισε το μαγαζί του λογω χρεωκοπίας, ήμουν εγώ και το χέρι τιραμόλα που είχα.

3.Μια φορά είπα και εγώ να δοκιμάσω σεξ στις τουαλέτες ενός κλάμπ, και πάνω στην κινηση ματ που θα έκανα, μας ψιλιάστηκε η μαντάμ της τουαλέτας και με έκανε τσακωτό με τα βρακιά κατεβασμένα.τι ντροπή!..ακόμα να το ξεπεράσω

4.Έχω φάει πόρτα σε στριπτιζάδικο (!) ..και αυτό ακόμα να το ξεπεράσω

5.Και το τελευταίο που ναι μεν εγώ το ξεπέρασα αλλά όχι και οι γείτονες μου, είναι όντας στην τρυφερή ηλικία των 9-10 (ολόκληρος μαντράχαλος δηλαδή) με φώναξαν την Πρωτοχρονιά να τους κάνω ποδαρικό και μαζί μου έδωσαν μέσα σε μια σακκούλα και ένα ρόδι.Μόλις ο χρόνος άλλαξε και έκανα ποδαρικό,μου είπαν όλοι μέσα στην καλή χαρά "το ρόδι πέτα,το ρόδι", το κάκο είναι οτι δεν μου διευκρίνησαν πού ακριβώς, έτσι και εγώ απορημένος το σβουράω δύο φορές και το ρόδι απογειώνεται στο απέναντι καθρέφτη αντίκα που είχαν.Μετά απο 6 μήνες το ζευγάρι χώρισε.

Για να δούμε και τους: Μιχάλη Ε Zeygolator Spacepuke
Fuzzy Burlesque


Mas Rapido! - You make me feel so young

4 comments:

s_k said...

"πορτα" σε στριπτιζαδικο;

ποιο ειναι το κολπο;

;)

H2O said...

το κόλπο είναι πρώτα μπαίνει ο Jack Daniels και μετά εσύ :)

enteka said...

όλα φοβερά (το καλύτερο όμως το χέρι-τιραμόλα)
:)

Anonymous said...

κάπως έτσι έκλεισε και η Σουλτάνα, την είχαν ξαφρίσει τα κωλόπαιδα (εγώ απλά την απασχολούσα, αμαρτία ουκ έχω)